סמוטריץ': "לא אוהב את הקמפיין של בן גביר, אבל זו זכותו"

    אסתי פלד No Comments on סמוטריץ': "לא אוהב את הקמפיין של בן גביר, אבל זו זכותו"

    יו"ר "הציונות הדתית", ח"כ בצלאל סמוטריץ' ב'מהדורה המרכזית': "כולנו מוקירים את השב"כ והעומד בראשו אבל הם לא חסינים מביקורת. התפיסה הזו שמייצרת כביכול סמיטריה בין הצדדים נובעת מבלבול. אני לא אהבתי את הקמפיין של בן גביר אבל זו זכותו. בנט זה שהכניס את השב"כ לקלחת הפוליטית"

    צילום: פלאש 90
    18:53
    14.05.24
    קובי פינקלר No Comments on לחימה במלוא העוצמה: לוחמים נפצעו בקרבות ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "הציונות הדתית", ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה למצב הביטחוני: "הטרור הוא לא חדש, אנחנו נאבקים כאן על זכותנו לחזור ארצה למעלה ממאה שנים מול אויב שמסרב להשלים עם זה. אנחנו ברוך ה' חזקים ובדרך כלל מנצחים אבל סופגים הרבה מאוד אבידות בדרך".

    הוא הוסיף "השאלה היא מה עושים מול זה – והממשלה הזו נשענת על תנועת אחות של חמאס ומפלגה שמזדהה עם המאבק הזה. יש להם תחושה שהם מצליחים וזה מייצר הרמת ראש גדולה מאוד. בנט משקר בעניין הכסף לחמאס, הממשלה לא הפסיקה את את מזוודות הדולרים לחמאס ואפילו רק הגדילה את זה. חמאס הגורם המרכזי שעומד מאחורי ההתססה בכל הגזרות גם אם הוא לא תוקף כרגע בירי טילים מהרצועה".

    סמוטריץ' התייחס לקמפיין של ח"כ בן גביר נגד ראש השב"כ: "כולנו מוקירים את השב"כ והעומד בראשו אבל הם לא חסינים מביקורת. התפיסה הזו שמייצרת כביכול סמיטריה בין הצדדים נובעת מבלבול. אני לא אהבתי את הקמפיין של בן גביר אבל זו זכותו. בנט זה שהכניס את השב"כ לקלחת הפוליטית".

    ביחס לאיומים של חייו של ראש הממשלה, אמר יו"ר הציונות הדתית: "זה כמובן נורא ואיום, אנחנו מוקיעים אלימות מכל סוג שהוא והיא צריכה להיות מחוץ לתחום. אבל גם כאן יש צביעות, אני מזכיר שבן גביר מאובטח בכבדות 24 שעות בגלל איומים על חייו – אני לא שומע את אותם אנשים מזעזעים מהאיומים כלפי בן גביר. אני לא מוכן לקבל סתימת פיות והכתמה של מחנה שלם".

    עוד אמר: "אנחנו רואים את ההשתוללות וההסתה בהר הבית כולל בעיצומו של יום השואה עם קריאות הסתה כמו 'חייבר אל יהו'ד. אני אישית לא עולה להר הבית בגלל פסיקת הרבנות הראשית אבל יש פוסקים גדולים שתומכים בעליה להר. בכל מקרה הריבונות במקום צריכה להשמר. המדינה צריכה להיות מאוד נחושה".



    0 תגובות